Snodda chokladbollar och efterlängtad laptop

Min dator har äntligen kommit och jag är överlycklig! Mamma hämtade ut den igår och nu har vi instalerat alla program. Det tar sån tid sånt där. Tror att vi satt med instalationer i 2-3 timmar. Finns det inget snabbare sätt? Det jag älskar mest är att jag kan borsta tänderna och fixa mig och krypa ner i sängen och skriva lite. Jag hinner inte fota datorn ikväll men jag lovar bilder till imorgon. Jag har också blivit bjuden till Natalies mammas café när jag är ledig. Tror att jag, Johanna, Natalie och Aida får gå dit o proppa i oss. Jag älskar mat det är super gott. Det slår förstås inte mina favoriter, godis och chokladbollar. Jag har tur eftersom min kusin lämnade kvar chokladbollarna som hon hade bakat till i söndags. Där står dom i kylen och bara väntar på att få bli uppätna. Jag erkänner att jag har gått och tagit, fast det är inte bara jag som har tagit. Jag är lite barslig och räknar choladbollarna varje gång. Haha. På så sätt har jag märkt att det är fler än jag som tar.

Jag lovar bilder på datorn till imorgon. Tills dess får ni vara lite nyfikna!

 


Kommentarer
Postat av: Cat

Åh...chokladbollar! =P

Va gott! =D



Hoppas du får en bra dag också! =)

2009-02-09 @ 14:07:47
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0