Hur hinner folk?

Det finns en sak som jag inte förstår och det är hur bloggare hinner skriva på mycket? Jag menar toppbloggarna Blondinbella och Kenza skriver minst 5 inlägg om dagen. Om jag skulle göra det skulle mina kompisar tycka att jag var jättetråkig som bara satt med en dator hela tiden. Dom måste ju veta exakt vad som ska skrivas och skriva fort. Kamera och dator är en sak som finns i väskan hela tiden, tror jag. Det måste ju ha varit en dröm när dom små datorerna kom, ni vet vilka jag menar. Dom är ju så små och lätta att ta med överallt!

Jag tror att i framtiden kommer det att finnas ännu mindre datorer som är lättare att ta med sig. När man ska skriva är det bara att "vika ut" datorn och den blir till en stor. Vem vill inte ha en sån dator? Om jag skulle komma på den skulle den heta "M max mini". M för mitt namn, max för att den kan bli stor och mini när den är liten. Smart va? Det är bara ett problem... Man kan inte vika ihop skärmen och allt som finns i datorn. Jaja, det är ändå omöjligt. Bara önsketänkande!

Jag älskar min nya dator, den är bäst! Den är snabb att starta upp, har ett skönt tangentbord och en fin design. Jag tyckte att det var konstigt att den var så billig. Fast det är bara bra för mig eftersom jag inte vill lägga ut alla pengar på en dyr dator. Det finns mycket mer som jag också vill ha t.ex. väggtv till rummet, göra om mitt rum, kläder, smink, jag vill ha en hund, ny mobil... Jag kan rabbla upp hur mycket som hällst!

Nu ska jag snart sova, sov gott!


Kommentarer
Postat av: purplerain

Det är väl så att man har olika mycket tid i olika perioder av livet. Tidigare skulle jag inte ens ha satt mig vid datorn.. Fuuult upp. Men nu känner jag att det är skönt att gå ifrån jobbet lite och skriva. Men så jobbar jag hemma och ensam. Men skulle jag springa till datorn när familj o kompisar var med skulle dom nog börja undra. Haha!

2009-02-10 @ 09:26:44
URL: http://www.purplerain.devote.se
Postat av: Sassy

Jag fattar inte heller hur de hinner...

2009-02-10 @ 17:16:14
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: A M A N D A

jag håller med! det är nästan konstigt tkr jag!

men nu när man går på högstadiet, har man inte tid och sitta vid datorn i skolan elr på morgonen.. så som blondinbella gör ;)

2009-02-10 @ 17:31:33
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

kenza "upptäcktes" genom att hon uppdaterade ofta. för om du uppdaterar jättemånga gånmger står du med på blogg.se´s "Dagens mest uppdaterade" just a tip!:)

2009-02-12 @ 20:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0