Grattis Malin!

Idag fyller jag år! Ett år äldre. Det så så skönt att vara ledig, förstår inte att skolan valde att ha en ledig dag just på min födelsedag. Jippie! Fast jag hade ju min födelsedag i fredags så nu är jag hemma ensam och har det mysigt. Vi får inte glömma att det är inte bara jag som fyller år, Jerker också. Grattis!! Om ni vet någonting som man kan göra när man är ensam på din födelsedag så säg till. Jag vill ju inte ha en trist födelsedag.

Jag började födelsedagen med en toppen frukost, 2 mackor, mjölk och blockchoklad. Jag vet vad ni tänker nu "Oj, hon äter ju godis jämt". Men så är det inte jag är bara lite onyttig just  nu. Det måste man väl få vara när man fyller år?

Hoppas ni får en toppendag!


Kommentarer
Postat av: L

Grattis igen (på rätt dag också) Ha en bra dag!

2009-01-26 @ 13:59:48
URL: http://luciaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Natalie

Grattis :)

2009-01-26 @ 16:04:02
URL: http://nst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0