En till blogg?

Jag fick just ett tips om att jag skulle skriva om ett speciellt ämne på bloggen. Kommentaren lät såhär:

"om du vill komma långt med din blogg skulle jag nog välje ett tema. Jag menar, både Kenza och Blondinbella skriver om deras vardag och typ kläder och sånt. Lisaplace.devote däremot är lite mer personlig. Hennes teckningar och foton och hennes roliga inlägg. Och så har hon ju Cheerlidingen. Även Stinalee.se tycker jag imponerar genom att "driva" med sig själv. Senast idag läste jag om hennes håriga ben och fick mig ett gott skratt. Du kan skriva bra och du har ju till exempel hästarna och så. Tips bara!".

Jag tycker att det är jättebra att folk skriver tips och vad dom tycker. Jag har funderat på att skriva om hästarna men jag skulle nog ha jättemycket att skriva om. På det sättet skulle det vara enklare. Fast jag vill ändå ha en blogg där jag kan skriva mer om vad jag gör... Jag har funderat på att ha två bloggar, en med hästarna och den här också. Vad tycker ni om det?

 

Amigo och jag på tävling

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaa, komentaren var från mig, din barndomsbästis(tror vi var bästisar nån gång under uppväxten hos dagmamman)



/K

2009-02-12 @ 19:30:20
Postat av: Anonym

hahaa, komentaren var från mig, din barndomsbästis(tror vi var bästisar nån gång under uppväxten hos dagmamman)



/K

2009-02-12 @ 19:30:40
Postat av: Anonym

du kan ju skriva om både och i samma blogg, det e bäst, annars måste man hoppa runt bland båda bloggarna

2009-02-12 @ 19:32:13
Postat av: nalli

Bättre men två bloggar i såfall.. för alla är ju inte häst intresserade och kanske inte roligt för dem att "bara" läsa om hästar då :)

2009-02-12 @ 23:40:37
URL: http://nalli.blogg.se/
Postat av: Jennifer

nja.. det kan juh bli rätt mkt för dig att skrva på två bloggar varje dag xD



Men samtidigt är det nog bra att sära på ämnerna så blir det roligare att läsa ;D



puss älskar dig!<3<3

2009-02-13 @ 18:55:43
URL: http://jenniiffeerr.blogg.se/
Postat av: katta

1 blogg- dubbelt mycket inlägg:D

2009-02-14 @ 09:38:41
Postat av: amandaaa

roligt när folk skriver om olika saker, man måste ju variera sig .. man tröttnar liksom att läsa på blondinbella å så.. <3

2009-02-17 @ 12:57:49
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Frida

Det är en bra idé fast det kan ju bli rätt jobbigt och ta väldigt mycket tid att få 2 bra bloggar. Det är ju roligt att läsa om olika saker :)

2009-02-20 @ 22:44:30
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0