Pizza lunch

2 mackor till frukort och sen iväg till skolan, som vanligt. Undra hur mycket av sitt liv man egentligen är i skolan när man sitter på toaletten ca 1 år. Haha. Skoldagen började med 75 minuter spanska som gick fort. Efter det var det engelska och klassråd. Lunchen var inte så god, kycklinggryta och ris. Dagar när det är dålig mat njuter jag mest av att ha en pizzeria nära skolan. Jag, Becca, Mikaela, Diana och Johan delade på 2 pizzor, mums! Efter pizzan var jag laddad för en lekton svenska, vi pratade om gudar. Under svenskan kom ett sms från Computer City om att min dataor hade kommit. Gissa om jag blev glad? Synd bara att jag inte kommer kunna hämta ut den förän imorgon eftersom beställningen är i mammas namn. Man måste visa leg för att få ut paketet. Jag måste helt enkelt vänta en dag till. "Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge" som mormor brukar säga.

Ikväll blir en myskväll tror jag. Ska lägga mig i badet och sen titta på en film. Man känner sig så fräsh när man har badat i varmt vatten och sen krypa ner under en varm filt med en vetekudde och titta på en bra film. Bara en sak som fattas och det är ju datorn. Skulle vara mysigt och chatta och blogga samtidigt, men jag får vänta tills imorgon. Det finns ju chokladbollar och tårta kvar. Skulle inte vara helt fel!


Vi väntar på vår pizza


Mums pizzasallad!

Kommentarer
Postat av: Amy.C

jaha..okey=)

sj gör inget spec..har tråkigt nu:p

väntar på min kompis ska hämta mig så vi ska ut och äter glass:D ^^



pösss

2009-02-02 @ 20:29:24
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0