Middag

Nu har vi ätit klart och bäddat iordning till alla. Det är så mysigt med mycket folk, det blir mer hemtrevligt. Vi har spelat Buzz (jag vann!) och suttit och pratat. Melodofestivalen börjar ikväll också. Jag hann inte titta, lite oartigt att springa ifrån och titta på TV. Får titta på internet om det var något bra. Melodifestivalen måste man ju ha lite koll på även fast jag själv inte tycker att det är så roligt att titta på.

Här kommer lite bilder från kvällen.


Årechoklad, chokladhjärtan och te fick vi av våra gäster


Godis klarar man sig inte utan en lördag kväll


Vi spelade Buzz


Köket efter middagen, kanske behöver städas?

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv. tack detsamma! :)

2009-02-08 @ 09:32:20
URL: http://peerla.blogg.se/
Postat av: aw

jaa, jag lånade klipper i ett år. men har lämnat tbx han, men till sommaren kommer han nog tillbaka hoppas jag :) jätte fin häst du hade på din hemsida, grymt söt! fortsätt komentera, blir glad då :)

2009-02-09 @ 11:57:33
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0