Bloppis och gäster

Hejsan!
Jag hade tänkt att jag skulle åka till stan och titta in på Blondinbellas bloppis idag. Hon och några till bloggare skulle sälja klänningar och kläder. Skulle ha varit superkul att åka dit. Tyvärr hann jag inte. Imorgon 13-16 skulle det vara igen så jag kanske hinner dit en snabbis då. På Bellas blogg fanns det bilder på klänningar som skulle säljas och jag hittade en som jag fasnade för speciellt, en helt svart med rosa band runt magen. Hoppas, hoppas att den är kvar imorgon. 

Ikväll kommer det gäster från Linköping. Till middag blir det tacopaj och till efterrätt glass med hallon, mango och chokladsås. Supergott! Om 10 minuter kommer dom och jag är inte klar. Varför ska jag alltid behöva stressa? Typiskt mig att göra allt i sista minuten och tro att jag hinner. Måste skynda mig nu!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0