Springtur i solen!

Jag fick en springtur idag som tur var. När jag gick utanför dörren höll jag på ramla. Det var glashalt. Men jag kände att jag ville springa så jag sprang och höll på att ramla minst 10 gånger. Efter ett tag hittade jag en sandad väg som tur var. Det var soligt i alla fall, det gjorde att jag ville fortsätta springa. Jag kännde mig lite ensam ute, det var bara folk med hundar som var ute och gick. Brukar inte folk var ute när det är fint väder? Jag tycker att man ska passa på när det äntligen är sol ute!



Kommentarer
Postat av: lovisa

härligt med sol :)

2009-02-09 @ 21:16:13
URL: http://peerla.blogg.se/
Postat av: A M A N D A

hur länge sprang du ? :)

2009-02-09 @ 21:47:31
Postat av: A M A N D A

asså du , är det på den blå elr den röda man ser hur många besökare man haft ?

2009-02-09 @ 21:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0