Skridskodag

Nu är jag äntligen hemma. Idag har jag åkt skridskor med skolan. Det var superkul! Jag trodde inte att jag kunde åka skridskor men tydligen kunde jag. Jag trillade bara två gånger, en gång blev jag tacklad och den andra skulle jag försöka vara häftig och göra ett hopp. Jag  lyckades inte så bra och ramlade. Haha. Det var jättemysigt att vara ute hela dagen och det var inte ens kallt. Solen sken föutom när det snöade lite. Jag var med och spelade hockey också. Det var jätteroligt! Jag gjorde 3 mål. Wee! Jag hade tagit med egen mat till lunch, det blev makaroner, köttbullar och majs. Dagen klarar man inte utan en Special K powerbar och bulle. Varm saft eller varm ckolkad är också ett måste när man ska åka skridskor. Jag hade lånat mammas skridskor som är jättevarma och sköna. Tur att jag hade dom annars skulle säkert mina fötter vara isbitar just nu. Tack till Frida som fotade alla bilder idag.

.


Jag spelar hockey


Jag i min grymt fina hjälm


Nu åker vi!

Kommentarer
Postat av: Moniqa

hoppas du oxå haft en bra dag (:

2009-02-10 @ 20:34:32
URL: http://muminporr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0